landhaus kreuzenberg
Gästebuch
Anja Janssen
schrieb am März 23, 2026
Hallo Gertie en Wil,
Wat een geweldig huis hebben jullie.
Wij verbleven afgelopen weekend met 13 volwassenen en 4 kinderen in Landhaus Kreuzenberg
Alles is precies zoals op de fotos.
De inrichting is gezellig maar ook praktisch en de keuken is heel uitgebreid qua servies enz. We hebben echt niks gemist.
Daarbij hadden we geweldig mooi lenteweer, wij hebben een topweekend gehad.
Wat een geweldig huis hebben jullie.
Wij verbleven afgelopen weekend met 13 volwassenen en 4 kinderen in Landhaus Kreuzenberg
Alles is precies zoals op de fotos.
De inrichting is gezellig maar ook praktisch en de keuken is heel uitgebreid qua servies enz. We hebben echt niks gemist.
Daarbij hadden we geweldig mooi lenteweer, wij hebben een topweekend gehad.
Bitte warten …
